usa, landet fullt av dumhuvuden

Nu ska ni få höra det sjukaste jag någonsin hört i hela mitt liv.
Jag vet ju att USA är ett land fullt av dumhuvuden men att amerikaner är så pass dumma...Det visste jag inte att man kunde vara. Vilka jävla efterblivna jävlar. (Ursäkta språket.)

I Utah, mormonfolkets land, har ett lagförslag gällande graviditeter gått halvt igenom (det enda som återstår är att Utas guvernör ska godkänna den). Den nya lagen säger att det är brottsligt att få missfall. Ja, ni läste rätt. Att få missfall kommer att räknas som mord. Lagen kommer fungera på det sätt att om den gravida kvinnan fått missfall pga att hon gått på halt underlag, blivit misshandlad av sin make, åker skidor osv så kan hon bli misstänkt för mord.

Visst låter det sunt?






källa: http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6698475.ab



Kommentarer
Postat av: Eleni

Guuud så sjukt!! Det låter ju inte vettigt någonstans. Det flesta ggr man får missfall så kan man ju absolut inte göra något! Du kan sitta rakt upp och ner på en stol och ändå få missfall. Herregud, kan det verkligen vara seriöst?!

2010-03-02 @ 09:28:59
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Björn

Gud vad sjukt, är dom helt störd, Fy helvete!!! Kram :)

2010-03-02 @ 15:06:21
URL: http://thebjorn.devote.se
Postat av: erica

ja det är helt sjukt! men jag tror det är för att det är vanligt med kvinnor som framkallar missfall för att de inte får använda preventivmedel, sjukt nog. Vem kan anmäla en kvinna för sådant när det är hennes rättighet att bestämma när hon vill ha barn?! så jävla sjuk tanke, typiskt usa

2010-03-02 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0