shout at the devil

gårdagens shopping

Godkväll lovers.

Jag har som vanligt en massa saker att stå i och har typ tusen ha-begär just nu.

Om någon är frikostig så tar jag gärna emot:

1. Stor, ljus lägenhet med franska fönster och vita väggar. Gärna med himmelsäng och sidenlakan i champangefärg. I hallen ska det stå nyutslagna blommor (hortensior). Garderoben ska var plus size och innehålla skor. Och mera skor. Louboutins, ja tack!

2. Utomlandsresa. Gärna en kombinerad shopping och solsemester. Vi kanske kan börja med att åka till Thailand i en månad (gärna trippen via karon beach, koh samoi, railey beach, kata beach och slutligen bangkok) för att få lite färg. Därefter tycker jag att vi förflyttar oss till NY och shoppar gärnet. Efterdet tar vi Paris! Lite romantik behövs alltid.

3. Skönhetsprodukter, dyra och riktigt underbara. Jag har en dröm att kunna bada i smink och hårprodukter. Krämer, skuggor, penslar, spray...lycka!

4.Tid. Ge mig tid. Skulle behöva en tidsvändare som Hermonie Granger använder i HP 3. Tänk vad livet skulle bli enkelt.

5. När jag ändå ligger i....ge mig lite magiska krafter. Och Joel Kinnaman (fraaaaank). Kan ta bröderna Salvatore också. Chuck och Nate och Carter är ju redan givna...

 

Dessutom.

Jag har en ny hälsoblogg tillsammans med min kära vän thebjorn.devote.se: sportyandchic.devote.se

Här ska ni få följa min envisa kamp mot fettets fasor!

Puss små hjärtan, sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0