pretty hair

FREDAG.
Äntligen fredag. Ikväll ska jag, äntligen, julpynta. Känns jävligt viktigt. Jag älskar ju julen.
Längtar tills att jag och pappa ska stjäla en gran till mitt lilla rum. Förra året blev dramatiskt då jag och pappa blev tvingade till att slänga oss i ett dike. Säga vad man vill om min pappa men ... det finns ingen som honom.

Har ni tänkt på att det är ljust ute? Det förtjänar ett firande. STOR SALUT

Igår tränade jag och Olivia, även kallad Ida,  småflickorna. Det är så roligt det här med "Ida"! Den andra tränaren Stefan tror nämligen att Olivia heter Ida. Varje gång.

Efter träningen så åkte jag till Ego där jag träffade min lilla Petris. Vi tränade slut på oss och gick sedan hem för att möta våra pojkvänner.

Men nu är det dags för debattartikel! Hallelujah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0