tisdag 31/3 09.13

jag och petra, togs förra veckan.....


Godmorgon!


Solen lyser ute men jag vill bara dra täcket över huvudet.Vaknade upp imorse med världens halsont och snorighet. Är typ segast i hela världen. Efter min dator, förstås!

Idag måste jag råplugga inför biologiprovet, vilket säkert kommer att gå alldeles utmärkt! Ja!
Jag är så omotiverad att jag tycker synd om mig själv.

Förresten!
Är det någon i min klass som läser min blogg? I så fall kan ni väl skicka er grupps powerpoint till mig på [email protected]? Det skulle jag verkligen behöva då jag har tappat bort alla. (!!!)


(Om ni undrar varför jag har en bild på Leighton Meester och Blake Lively så är det för att det inte är dem. Utan det är jag. Och Petra. Bara så ni vet. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0