you remember me


 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, självklart inte. Men det ska det bli ändring på!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men nästa år verkar en ny babyboom inträda.
4. Dog någon som stod dig nära? Min katt Alfred försvann. (Men förnekar att han har dött. Han är nog bara och busar med en tjejkisse)
5. Vilka länder besökte du? Turkiet. I mina drödmmar besökte jag Frankrike, Thailand och USA, NY, 4 ggr.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Självdisciplin. GE MIG!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 maj  -  18 år!
8. Vad var din största framgång 2009? Att inse mina problem och fokusera på att lösa dem. (Okej, lösningen kommer 2010. Lovar!)
9. Största misstaget? Det största misstaget var att lita på en person som inte var den som han/hon utsåg sig vara.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Migränanfall, psykanfall och DAMP minst 2 gånger om dagen.
11. Bästa köpet? Min volangtröja - den får mig att känna mig fin!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hårprodukter. (Har forftande skulder till mami och papi)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Nja. Inte på samma sätt som förut!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Miike Snow och Edward Sharp & The Magnetic Zeros.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har blivit ledsnare. Och argare. Och allmänt tom.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått vidare och slutat älta. Och ätit mindre, haha!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mer spontan och dragit ihop roliga fester!
18. Hur tillbringar du julen? Med min käraste familj.
19. Blev du kär i år? Ja, blir lite kär varje dag <3
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl och Desperate Housewives och TRUE BLOOD. (och Fringe!)
21. Bästa boken du läste i år? Alla böcker med Mari Jungstedt.
22. Största musikaliska upptäckten? Miike Snow.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick jättefina saker, bl.a pengar till en resa!
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, en personlig tränare och en porsche, haha!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag firade min artonårsdag med en Gossip Girlfest! Jag var Blair! (Fast den blonda, tjocka versionen!)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer självdisciplin hade hjälpt mig rejält. Eller en personlig tränare!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stundtals jätteful, jätte o-jag och jättekonstig? Men annars svart, silver och höga klackar.
29. Vad fick dig att må bra? Att se Pontus le eller skratta så mycket att han fick ont i magen. Att se mamma och pappa glada. Att skriva och att lyssna på musik som gör att man typ inte kan andas!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Carter och Chuck i GG...Bill i TB!
31. Vem saknade du? Morfar. Alfred.
32. De bästa nya människorna du träffade? Victoria och Sandra som idag är helt klart två av mina bästa pinglor! Även Erica (och hennes mamma, haha!) och jag har kommit varandra nära. Sedan är det massa tjejer i min klass som har kommit närmare mitt lilla hjärta!


Kommentarer
Postat av: emmsi

jag tror 2010 blir ett toppår, student=party!! :D

2009-12-28 @ 18:27:13
Postat av: emmsi (igen)

fast lite vemodigt och förresten, men vi kommer att ha det roligt under våren. rsten av året är lite ovisst (för vad fan ska man ta sig till?!?!?!?!?!?!)

2009-12-28 @ 18:29:42
Postat av: Erica

va fick inte du heller en porche? :O vad är felet på våra föräldrar?!

2009-12-28 @ 21:25:50
Postat av: the greatest king of them all

2010 kommer bli svinbra om vi verkligen gör det bra!

vi måste ha roliga studentfester och mera spontana träffar! eller? ;)



och erica; jag vet inte alls vad det är för fel på dem?! men det är nog ganska allvarliga fel....ALLA får väl en porsche på sin artonårsdag? :O:O

2009-12-28 @ 23:28:48
Postat av: Ricki

Hörde du att både Chuck och Bill har blivit gay, och gift sig!

2010-01-06 @ 19:35:27
Postat av: isa

men ricki, vad fan säger du......fick självmordstankar nu!

2010-01-08 @ 00:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0