c'est tout!

how I wish that it would snow now

Sitter och tänker på allt som inte blev av. (en två tre)

Sitter och tänker på allt som hände fast det inte borde ha hänt. (en två tre)

Sitter och tänker på att jag vill uppleva det igen. (en två tre)

 

Det är dags att jag går vidare.

Det är dags att börja visa vem jag egentligen är.

(förutom den psykstörda lilla jäntan som alltid skrattar och svär)

Det är dags att ni märker att jag är mer än vad som ytan visar.

Jag är mer.

(skulle kanske kunna säga att jag är mest, men det skulle nog bevisa att påståendet i förra parantesen stämmer)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: pontus

jag älskar dig

2009-12-12 @ 03:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0