and I always thought that I would end up with you

Godmorgon vackra läsare (och rickard).

Jag har tyvärr märkt att mitt otroligt höga besöksrekord har minskat drastiskt. Vad har hänt? Tycker ni inte om mig längre?!

Okej. Det är kanske inte så roligt att läsa om depression, mörker och regn så därför tänker jag sluta vara negativ! Varför fixeras vid allt det negativa när det finns massor av positivitet överrallt?

Här kommer nu en lista för att visa hur bra mitt liv är!

Jag mår illa men jag har inte kräkts (än).

Jag har fysikprov imorgon men jag har ju tre timmar på mig ikväll att lära in två kapitel.

Jag är tjock men förhoppningsvis får  jag vinterkräksjukan och förlorar fyra kilo!

Jag är pank men vad är det om man jämför med barnen i afrika?

Jag är blek men det finns solarium. Cancer är inget att frukta!

 

Ja, det var lite av de positivare aspekter som finns i mitt liv just nu. Passa på att uppmärksamma dina med!

(Puss)

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha. Livet leker!

2009-12-03 @ 12:34:39
URL: http://mildaa.blogg.se/
Postat av: erica

uppdatera min kära vän?

2009-12-09 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0