torsdag 23/4 kl 11.57 (see the sun)


Idag är det vår! Finns det något bättre? Det firas såklart med the kooks i lurarna...JAG ÄLSKAR THE KOOKS. Har lyssnat på dem i typ hundra år (i början på 2005). I sommar MÅSTE jag se dem. Absolutement!

Jag känner mig väldigt optimistisk idag. Kanske är det våren och den stora varma solen....Kanske, kanske är det att jag fyller år (!!!!) om 19 dagar (12 maj)....Kanske är det för att jag fick tillbaka min laborationrapport...Kanske är det för att det snart är sommarlov....Kanske är det för att jag har världens bästa pojkvän.....Kanske är det för att jag har världens bästa vänner.....Kanske är det för att jag har den finaste familjen i världen...Ja, jag vet inte riktigt. Men det beror iallafall inte på att jag har mens. För det har jag. Och ont gör det. Sjukt ont, faktiskt. Men det glömmer vi, tycker jag, för det är ju vår!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0