Tisdag 7/4 23.27

God kväll!

Jag sitter och tittar på gamla avsnitt av SATC. Helt sjukt kul...Carrie ramlade precis på catwalken, haha.

Det är helt knäppt, men om en vecka är godbiten ovanför hemma hos oss! Lilla Astrid flyttar in........Jävlar vad jag ska göra henne till min. Petra kan glömma sina ruttna korvbitar - jag tänker mata henne med fois gràs.....

På torsdag åker jag och pompen till fjällen. Det är så stärkande och hälsosamt, ni vet. För att fira mitt nya hälsosamma liv har Pontus köpt en hälsotidning åt mig - jag älskar dig, p - och imorgon börjar livet igen!

Jag hoppas att lilla Astrid vill motionera mig och att pompen gömmer maten....
Då är jag nog smal till min artonårsdag (33 dagar)...

Men nog om det! Det egentliga som har hänt i mitt liv är att jag, idag, har kört 90 km/h.
90 KILOMETER PER TIMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ni fatta det!?!?!?!
Känner mig jävligt cool nu......Haha!

Jag hade tänk att skriva lite fina citat.......Men jag tar dem i nästa inlägg för nu måste Pontsu bajsa.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0