Tisdag 7/4 12.45

Jag är deprimerad. Man blir lätt det när man tvingas se filmer som denna:
http://www.youtube.com/TheATLASExperiment

Kolla själva får ni se.



I helgen var Pontus på SM. Själv låg man hemma och grät varje kväll......Klarar mig verkligen inte utan honom!!!

Nej, skämt å sido. Jag tillbringade helgen (naturligtvis) med att göra alla dessa saker man i vanliga fall inte gör...Som att få magsjuka...Och gå på Ikea (efter tillfrisknandet, så klart). Och att PARTY LIKE A ROCKSTAR!!!!! (Eller ja, ta ett par glas vin med väninnorna.)

I torsdag så firade jag och Petra vår tillfälliga singelhet med att´sova hos mig. Vi målade naglarna, la ansiktsmasker och badade fotbad. Vi smörjde oss med dyra cremér och hade kuddkrig i rosa underkläder.....Åh. Jag har verkligen svårt att vara seriös idag.  Självklart hade vi inte kuddkrig.....

På fredag besökte jag Queen-musikalen i tonhallen. Den var mycket bra. Det som tog priset var när Magnus Bäcklund skulle sjunga en ballad. Han satt sig på scenkanten och ljuset mattades ner. När ljuset sedan skruvades upp så stod en utvecklingsstörd pojke och kramade, nej, klängde, på Magnus.Det var  hur gulligt som helst!

Efter detta gulliga moment kände jag mig lite risig i kistan. När jag kom hem mådde jag väldigt dåligt, men jag trodde det skulle gå över...Vilket det gjorde, klockan 23.30. Därför bestämde jag och Petra att vi, tillsammans med Lollo, att vi skulle gå på Vigors fest. Vi anlände 00.30 och fick inte komma in. Det var ett skämt! Vi hade ju biljetter och allt! Jag och Lollo blev riktigt arga (Petra räknas liksom inte, hon är så liten) och bestämde oss för att campa där tills vi fått våra pengar...Men sedan gick vi in. Vi var där ett tag och sedan gick vi hem till Petra och åt.
Det var nästan bäst på hela kvällen.
Förutom att allt kom upp igen, klockan 03.30.
Och 03.40.
Och 03.50 (osv.)
Mamma fick ringa och sjukanmäla mig. (Jag skulle jobba klockan 07.00)

På lördag mådde jag fortfarande illa av lille magsjukan. Jag låg därför hemma i sängen och bara sov. (Och kräktes, men det är en annan femma).

På söndag morgon mådde jag fortfarande illa men käkningarna hade upphört...Jag tvättade mitt hår som mestadels befunnit sig i en snuskig knut och sedan begav jag mig för att se på teater. Jag såg två pjäser, en med lille Björn i (han var bäst i sin grupp) och en med lilla Petra i huvudrollen (hon var också bäst i sin grupp). Känner mig väldigt stolt att jag känner två så bra skådespelare! Men nu kan jag aldrig lita på dem igen.....

Och igår var det måndag. Ni vet ju vad jag tycker om måndagar - usch - men igår hände faktiskt en riktigt bra grej. Pontus kom hem,kärleksfull och kåt, med massor av vita och rosa liljor till mig!  (Det kändes nästan som fredag.)

En annan bra sak som hände i går var att jag och Petra stylade vår egna toalett på bergsgatan. Den är rosa och vit och typ hur fin som helst. Slänger in lite bilder sedan!

Men nu tillbaka till helvetet. Till fysik, grått väder och dåligt humör.
Puss!





Kommentarer
Postat av: P

jag är inte alls liten, din råttsvans!! ;) jag gillar dig!

2009-04-07 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0